Shell Lubricants Leading Partner

Założenia
Shell – lider na rynku ropy i gazu, poszukiwał programu, pozwalającego na wsparcie sprzedaży wybranych produktów z portfolio.
Naszym wyzwaniem było efektywne zarządzanie sprzedażą, aby uniknąć jej wahań.
Realizacja
Program Wsparcia kierowany jest do Partnerów Handlowych Shell Polska i ich Przedstawicieli Handlowych.
Formuła programu realizowana jest w oparciu o dwustopniowy poziomy nagradzania: nagrody gwarantowane dostępne za określone poziomy sprzedaży, oraz nagrody główne dla najlepszych w konkursie rocznym.
Mocnym punktem programu jest edukacja produktowa, często przeprowadzana za pomocą interaktywnych gier i zabaw.
Całość programu prowadzona i zarządzana za pomocą autorskiej platformy www, umożliwiającej analitykę i bieżący monitoring wyników na kilku poziomach dostępów.
Rezultat
Przekroczyliśmy realizację zakładanych celów sprzedażowych i zrealizowaliśmy już 5 edycji/lat Programu. Mechanizmy wsparcia sprzedaży realizowane były we współpracy z biurem europejskim Klienta.
#edukacja, #grywalizacja, #lojalizacja
Klient: Shell Lubricants Leading Partner
Branża: produkty naftowe
Uczestnicy: Partnerzy Handlowi Shell i ich Przedstawiciele Handlowi