Coca-Cola

Założenia
Głównym celem w przygotowywaniu strategii Programu dla największej na świecie firmy z branży napojów alkoholowych było zastąpienie wielu konkursów/programów/akcji motywacyjnych jednym, przejrzystym i efektywnym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Oprócz wsparcia realizacji celów biznesowych ważnym elementem była także edukacja produktowa.
Realizacja
Przed przygotowaniem strategii Programu Wsparcia Sprzedaży, przeprowadzona została analiza rynku a także wywiady z siłami sprzedaży Klienta w całej Polsce.
Przygotowana przez Nas strategia obejmuje 1 000 Uczestników sił własnych Coca Cola.
Osiągnięcie celów wspierane jest wirtualną portmonetką, upgradem samochodu służbowego oraz wyjazdem incentive.
Gratulacje zwycięzcom Programu przekazał sam Robert Lewandowski.
Rezultat
Zrealizowaliśmy już 3 edycje Programu rocznego.
Z powodzeniem zrealizowaliśmy wszystkie postawione w Programie cele biznesowe.
Dzięki wprowadzeniu parametru Safety Driving do punktacji w programie, znacznie spadła szkodowość. Do tego osiągnęliśmy ok. 0,5 mln oszczędności na paliwie.
98% Uczestników zarejestrowało się do Programu w przeciągu pierwszych dwóch tygodni, 50% Uczestników brało aktywny udział w aktywnościach sprzedażowych.
#edukacja, #grywalizacja, #teamspirit
Klient: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży